Monday, May 09, 2005

理智VS感傷


good bye baby~~although i didn't pay much attention in you after i've finish it but i really did put some efforts in you.我完成後對你很冷漠,是因為你代表了那段盡心盡力的漫長的痛苦等待和忍耐的日子,可是到了要道別的時候 ,我才知道 .....我是隱隱的愛你的,我不後悔我所作的一切,唯有說:I'll miss you,你會是我人生中的最後一位......(素描) i'm starting to miss you now,hope u are ok. (yesterday i donated 3 works to raise fund for the batterd women,說實在,當時真的好尷尬.....害怕賣不出去,感謝上帝憐憫派了好心人士出手相救...praise the LORD)

No comments:

Post a Comment